woensdag 8 mei 2013

Bijna twee weken onderweg

Daar ben ik weer. Ik ben zondag 2 weken bezig met mijn dieet en ben momenteel 4,5 kilo afgevallen. Vrijdagochtend ga ik weer meten maar ik denk dat er vooral bij mijn buik veel af is. De voorbereidingsdagen waren pittig. Dag 1 heb ik veel minder gegeten als nodig en dag 2 ben ik met een klein beetje moeite doorgekomen, Vroeg naar bed en op dag 3 (Koninginnedag) voelde ik me meteen heerlijk fit. Voor de wekker wakker en natuurlijk een uitbreiding van voedingsmiddelen al zit ik in de strenge fase. Ik heb ups en downs gehad want ik ben natuurlijk bourgondiƫr en mis wel een aantal zaken in mijn voedingspatroon van nu :-) Toch ben ik gemotiveerd om mijn doel te bereiken en heb ik weinig tot geen honger. Veel water drinken gaat me steeds beter af.
Donderdag zal ik mijn resultaten toevoegen zodat duidelijk te zien is waar de verbeteringen van mijn lichaam zitten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten