donderdag 27 juni 2013

Voortgang

Even radiostilte, met name door een drukke periode op mijn werk. Mijn nieuwe eetpatroon heb ik niet laten varen en kan ik goed volhouden door de afwisseling. Inmiddels heb ik het gewicht van 70,8 bereikt en ben ik hard op weg naar mijn eerste doel (69 kilo). Het liefst zou ik naar 65 kilo gaan maar met 67 kilo ben ik ook heel erg tevreden. Ik denk wel dat ik de 67 pas ga bereiken na mijn vakantie (half juli tot half augustus). Morgen weer een afspraak met mijn begeleidster van Nederland Slank en ik hoop dat we kunnen bespreken hoe ik de vakantie door ga komen zonder het gevoel te hebben te lijnen. Als ik in die periode stil kan blijven staan ben ik tevreden
In de volgende blog plaats ik een foto van april 2013 toen ik begonnen ben

Geen opmerkingen:

Een reactie posten