vrijdag 28 juni 2013

Resultaten

Nou net een gesprek gehad met mijn begeleidster. Ik doe niet genoeg mijn best.
Zij geeft aan dat als ik me echt aan alle instructies houdt dan ben ik binnen een paar weken klaar . Denk dat ze gelijk heeft (bloos) . Ok : nog twee weken voor mijn vakantie : in die twee weken super super streng !! Geen smoesjes meer en 5 uur aanhouden en veel water . Volgende week weer een afspraak en dan hopelijk heel ver in de buurt van 69 kilo .. T is echt niet dat ik honger heb ofzo . Ik ben gewoon te makkelijk en te snel tevreden denk ik haha. Ik ga ervoor !

Waar sta ik nu dan? Ik krijg de foto van mijn lijst er niet in dus even op een andere manier:
Ik ben gegaan van naar :

Buikomtrek: van 103 cm naar 97 cm
Heupomtrek: van 110 cm naar 100 cm
Beenomtrek van 60 cm naar 57 cm
van 77 kg naar 70,6 kg

Mijn huid is veel mooier en het aller allerbelangrijkste: als ik me goed aan mijn dieet houdt ben ik gewoon 5 x fitter. Eet ik teveel verkeerde dingen dan word ik al doodmoe wakker. IK WEET HET! :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten