dinsdag 9 juli 2013

Einde in zicht

Aanstaande vrijdag de laatste resultaten en dan lekker op vakantie. Ik ben zeer tevreden met een gewicht onder de 69 kilo en pas ook in maat 38 en voel me fit. Super super slank ben ik nog niet maar wie weet wat de periode na de zomer nog gaat brengen. Ik heb in elk geval heel veel succes gehad de afgelopen periode om mijn lijf gezonder te maken.
Ik plaats een foto van afgelopen week en zal uiteraard ook verder gaan met deze blog na mijn vakantie. Ik zal daar best gaan genieten maar op op gewicht te blijven. Ik ben er dus nog niet maar de grootste stap is gezet
Islem van Nederland Slank heeft me geweldig geholpen. Goede tips maar ook streng als ik me niet aan de voorgeschreven lijsten hield. Het programma blijven volgen is het beste advies. Honger heb ik niet gehad. Ik had moeite met plannen en tijd maken om de maaltijden voor te bereiden..


1 opmerking:

  1. Hallo Kim, ik ben op je site terechtgekomen omdat ik informatie zocht over nederland slank. Jou blog helpt echt!Hoegaat het nu met jou en je gewicht? Behoud je het gemakkelijk? Vriendelijke groet
    E

    BeantwoordenVerwijderen